Конспекти уроків з образотворчого мистецтва
Конспекти уроків 5 клас
Урок 4 Портрет посланців Землі
Тема: Подія 4.
Портрет посланців Землі. (Портрет. Груповий портрет екіпажу).
Мета: продовжити знайомство дітей із графікою як видом
образотворчого мистецтва, дати поняття «портрет» як жанр образотворчого
мистецтва, його види; формувати вміння та навички аналізувати твори
образотворчого мистецтва, навички роботи над портретом у графічній техніці;
виховувати пошану та любов до мистецтва через розуміння творчості
художників-портретистів.
Тема: Подія 4.
Портрет посланців Землі. (Портрет. Груповий портрет екіпажу).
Мета: продовжити знайомство дітей із графікою як видом
образотворчого мистецтва, дати поняття «портрет» як жанр образотворчого
мистецтва, його види; формувати вміння та навички аналізувати твори
образотворчого мистецтва, навички роботи над портретом у графічній техніці;
виховувати пошану та любов до мистецтва через розуміння творчості
художників-портретистів.
Урок 5. Подія 5. Інтерєр зорельота.
Тема: Подія 5. Інтер’єр
зорельота. (Інтер’єр. Перспектива. Інтер’єр зорельота).
Мета: продовжити знайомство дітей із графікою як видом
образотворчого мистецтва, поглибити знання про закони лінійної перспективи;
виробити практичні навички зображення інтер’єру, уміти бачити і розуміти
особливості будови форми замкнутого простору; розвивати образно-просторове
мислення та уяву; виховувати пошану та любов до образотворчого мистецтва.
Тема: Подія 5. Інтер’єр
зорельота. (Інтер’єр. Перспектива. Інтер’єр зорельота).
Мета: продовжити знайомство дітей із графікою як видом
образотворчого мистецтва, поглибити знання про закони лінійної перспективи;
виробити практичні навички зображення інтер’єру, уміти бачити і розуміти
особливості будови форми замкнутого простору; розвивати образно-просторове
мислення та уяву; виховувати пошану та любов до образотворчого мистецтва.
Урок 9 Колорит планети Марс.
Тема: Подія 9.
Колорит планети Марс. (Живопис. Відтінок. Колорит. Хроматичні кольори. Пейзаж
Марсу).
Мета: дати поняття про живопис, як вид образотворчого мистецтва, колір – засіб
виразності живопису, відтінок, колорит; повторити хроматичну гаму кольорів,
поняття про пейзаж, як жанр
образотворчого мистецтва; вчити виконувати композицію в теплій кольоровій гамі;
продовжувати розвивати просторову уяву, фантазію, уміння
аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати самостійність, охайність,
точність.
Тема: Подія 9.
Колорит планети Марс. (Живопис. Відтінок. Колорит. Хроматичні кольори. Пейзаж
Марсу).
Мета: дати поняття про живопис, як вид образотворчого мистецтва, колір – засіб
виразності живопису, відтінок, колорит; повторити хроматичну гаму кольорів,
поняття про пейзаж, як жанр
образотворчого мистецтва; вчити виконувати композицію в теплій кольоровій гамі;
продовжувати розвивати просторову уяву, фантазію, уміння
аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати самостійність, охайність,
точність.
Урок 26 Архітектура космічного міста.
Тема: Подія 26.
Архітектура космічного міста (Архітектура. Фантастичний будинок).
Мета: формувати поняття про про архітектуру як вид образотворчого мистецтва, вчити відтворювати реальні форми предметів, продовжувати вчити
свідомо використовувати за призначенням художні інструменти та матеріали; розвивати просторову уяву, фантазію, уміння аналізувати
твори образотворчого мистецтва; виховувати самостійність, охайність, точність,
пошану та любов до мистецтва.
Тема: Подія 26.
Архітектура космічного міста (Архітектура. Фантастичний будинок).
Мета: формувати поняття про про архітектуру як вид образотворчого мистецтва, вчити відтворювати реальні форми предметів, продовжувати вчити
свідомо використовувати за призначенням художні інструменти та матеріали; розвивати просторову уяву, фантазію, уміння аналізувати
твори образотворчого мистецтва; виховувати самостійність, охайність, точність,
пошану та любов до мистецтва.
Конспекти уроків 6 клас
Урок 8. Фантастичні тварини.
Тема: Фантастичні
тварини.
Мета:
навчальна: вчити учнів зображувати фантастичних тварин за
допомогою графічних матеріалів;
розвивальна: розвивати уяву, фантазію, спостережливість учнів,
уміння аналізувати твори мистецтва, формулювати власні думки, робити висновки;
виховна: прищеплювати учням зацікавленість спогляданням
творів образотворчого мистецтва.
Урок 21 Настінний розпис.
Тема: Використання
композиційних закономірностей. Композиція. Виконання ескізу для настінного
розпису.
Мета: продовжити знайомити дітей з декоративно–ужитковим мистецтвом, дати
поняття про настінний розпис, познайомити із етнографічними особливостями декоративного
розпису; закріплювати знання про закони композиції; удосконалювати навички i
вмiння в оволодiнні роботою фарбами; формувати творче мислення, умiння
аналiзувати, застосовувати одержанi знання на практицi; виховувати любов i
цiкавiсть до творів укрaїнського декоративно-ужиткового мистецтва.
Урок 23 Дизайн Світильник.
Тема: Дизайн.
Проектування предметів побуту. Створення світильника для казкового героя.
Мета: ознайомлювати з поняттями «дизайн», «художнє конструювання», біодизайн,
учити трансформувати та моделювати форми предметів на основі природних форм,
використовувати конструктивні зв’язки форми та матеріалів; розвивати навички
виявлення функціональних і конструктивних зв’язків, продовжувати формувати
творче мислення; виховувати допитливість, спостережливість, прагнення створити
новий художній образ.
Урок 24 Дизайн Моделювання одягу.
Тема: Дизайн.
Моделювання одягу для феї квітів.
Мета: продовжити знайомити дітей з поняттями «дизайн», «художнє конструювання», дати
уявлення про професію художника-модельєра; учити застосовувати набуті раніше
знання на практиці; розвивати навички виявлення функціональних і конструктивних
зв’язків, продовжувати формувати творчі здібності, нестандартне мислення;
виховувати допитливість, спостережливість, прагнення створити новий художній
образ.
Конспекти уроків 7 клас
Урок 5. Формальна композиція.
Тема: Формальна композиція. Ритм ліній і
плям. Створення абстрактної композиції, що передає ілюзію глибини простору.
Мета: розкрити загальне значення поняття «формальна
композиція», «абстрактна композиція», закони побудови абстрактної композиції,
познайомити з історією виникнення абстракціонізму; продовжувати формувати вміння аналізувати твір мистецтва, розвивати окомір, дрібну моторику руки;
виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу.
Урок 6. Ілюзорно-просторове зображення.
Тема: Формальна композиція. Ритм ліній і
плям. Створення абстрактної композиції, що передає ілюзію глибини простору.
Мета: розкрити загальне значення поняття «формальна
композиція», «абстрактна композиція», закони побудови абстрактної композиції,
познайомити з історією виникнення абстракціонізму; продовжувати формувати вміння аналізувати твір мистецтва, розвивати окомір, дрібну моторику руки;
виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу.
Тема: Ілюзорно-просторове
зображення. Виконання композиції в техніці аплікації.
Мета: продовжуватити знайомити дітей із сутністю композиції, законами її
побудови; продовжувати
формувати вміння аналізувати твір мистецтва,
розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне
сприйняття навколишнього світу.
Урок 18 Гармонія природних форм.
Тема: Гармонія природних форм. Виготовлення
витинанки «Танок журавлів».
Мета: розкрити загальне значення поняття «гармонія»
як ознаки прекрасного, виділити основні елементи гармонії, розрізняти
особливості передачі гармонії природи в різних видах мистецтва (музиці,
образотворчому мистецтві, літературі), вчити спостерігати за
красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів;
продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму, розвивати окомір, дрібну моторику руки;
виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу.
Конспекти уроків з географії
Урок 52.
Тема: Води
суходолу. Підземні води, їх типи. Багаторічна мерзлота.
Мета: формувати в учнів систему знань
про води суходолу шляхом вивчення підземних вод; розвивати практичні навички роботи
з різноманітними джерелами географічної інформації; формувати розуміння
наслідків господарської діяльності людини у зв’язку з використанням ресурсів вод
суходолу; виховувати бережливе ставлення до водних багатств планети.
Урок 53.
Тема: Води
суходолу. Поверхневі води. Річка та її частини.
Практична робота 10
(продовження). Позначення на контурній карті гідрологічних об’єктів.
Мета: поглибити та систематизувати знання про річки, отримані у
початковій школі та на уроках природознавства; формувати первинні практичні навички визначати
за картою напрямок течії річки, знаходити частини річки, ліві та праві притоки;
розвивати практичні навички роботи з різноманітними джерелами географічної
інформації; формувати розуміння наслідків господарської діяльності людини у
зв’язку з використанням ресурсів вод суходолу; виховувати бережливе ставлення до води.
Тема: Живлення
та режим річок. Робота річок.
Практична робота 12. Визначення
за картою географічного положення, напряму течії та найбільших приток однієї з
річкових систем світу (за вибором).
Мета: поглибити та систематизувати знання про річки; удосконалювати практичні навички складати
характеристику річки за картами атласу; сприяти розумінню
взаємозв’язку живлення та режиму річок і клімату території, якою вони
протікають; формувати розуміння наслідків
господарської діяльності людини у зв’язку з використанням ресурсів вод
суходолу; виховувати бережливе ставлення до води.
Урок 55.
Тема: Озера.
Штучні водойми.
Практична робота 10
(продовження). Позначення на контурній карті гідрологічних об’єктів.
Мета: формувати уявлення про
різноманітність озер за походженням їх улоговин; ознайомити учнів з позитивними
та негативними наслідками створення водосховищ, каналів; розвивати логічне
мислення; виховувати любов і дбайливе ставлення до природних об'єктів на
прикладі озер; підвищувати пізнавальний інтерес до предмета, продовжити роботу
з різними джерелами географічної інформації.
Урок 56.
Тема: Болота. Льодовики. Використання вод суходолу людиною.
Практична робота 11. Складання
порівняльної характеристики водних об’єктів (за вибором).
Мета: актуалізувати уявлення про
закономірності розміщення, особливості походження і значення боліт, льодовиків;
вчити розрізняти види боліт, льодовиків; сприяти розумінню процесів утворення
боліт і льодовиків, значення льодовиків у формуванні клімату планети;
ознайомити учнів з негативними наслідками осушення боліт; продовжити розвивати
уміння аналізувати, робити висновки, прогнозувати; удосконалювати навички
роботи з картами, підручником, таблицями та іншими джерелами інформації;
виховувати любов до природи Землі, дбайливого ставлення до неї.
Тема:
Градусна сітка на глобусі й географічній карті.
Мета:
сформувати поняття про градусну сітку, меридіани, паралелі і географічні
координати, сприяючи розвитку вміння користуватися градусною сіткою на глобусі
і карті, шляхом виховання практичного інтересу до роботи з картами.
Завдання уроку:
-
закріпити
знання учнів про полюси й екватор;
-
сформувати
поняття про градусну сітку, меридіани, паралелі й географічні координати;
-
приступити
до формування вміння визначати географічні координати точок, користуватися
градусною сіткою;
-
розвивати
спостережливість, логічне мислення, уміння створювати образ території;
-
виховувати
практичний інтерес до роботи з картами, поважне ставлення до праці картографів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий