Можу поділитися


Конспекти уроків з образотворчого мистецтва

Конспекти уроків 5 клас

Урок 4 Портрет посланців Землі

Тема:     Подія 4. Портрет посланців Землі. (Портрет. Груповий портрет екіпажу).
Мета:     продовжити знайомство дітей із графікою як видом образотворчого мистецтва, дати поняття «портрет» як жанр образотворчого мистецтва, його види; формувати вміння та навички аналізувати твори образотворчого мистецтва, навички роботи над портретом у графічній техніці; виховувати пошану та любов до мистецтва через розуміння творчості художників-портретистів.

Урок 5. Подія 5. Інтерєр зорельота.

Тема:      Подія 5. Інтер’єр зорельота. (Інтер’єр. Перспектива. Інтер’єр зорельота).
Мета:      продовжити знайомство дітей із графікою як видом образотворчого мистецтва, поглибити знання про закони лінійної перспективи; виробити практичні навички зображення інтер’єру, уміти бачити і розуміти особливості будови форми замкнутого простору; розвивати образно-просторове мислення та уяву; виховувати пошану та любов до образотворчого мистецтва.

Урок 9 Колорит планети Марс.

Тема:      Подія 9. Колорит планети Марс. (Живопис. Відтінок. Колорит. Хроматичні кольори. Пейзаж Марсу).
Мета:      дати поняття про живопис, як вид образотворчого мистецтва, колір – засіб виразності живопису, відтінок, колорит; повторити хроматичну гаму кольорів, поняття  про пейзаж, як жанр образотворчого мистецтва; вчити виконувати композицію в теплій кольоровій гамі; продовжувати розвивати просторову уяву, фантазію, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати самостійність, охайність, точність.

Урок 26 Архітектура космічного міста.

Тема:      Подія 26. Архітектура космічного міста (Архітектура. Фантастичний будинок). 
Мета:      формувати поняття про про архітектуру  як вид образотворчого мистецтва,  вчити відтворювати реальні форми предметів, продовжувати вчити свідомо використовувати за призначенням художні інструменти та матеріали; розвивати просторову уяву, фантазію, уміння аналізувати твори образотворчого мистецтва; виховувати самостійність, охайність, точність, пошану та любов до мистецтва. 

Конспекти уроків 6 клас

Урок 8. Фантастичні тварини.

Тема:      Фантастичні тварини.
Мета:
навчальна: вчити учнів зображувати фантастичних тварин за допомогою графічних матеріалів;
розвивальна: розвивати уяву, фантазію, спостережливість учнів, уміння аналізувати твори мистецтва, формулювати власні думки, робити висновки;
виховна: прищеплювати учням зацікавленість спогляданням творів образо­творчого мистецтва.

Урок 21 Настінний розпис.

Тема: Використання композиційних закономірностей. Композиція. Виконання ескізу для настінного розпису.
Мета: продовжити знайомити дітей з декоративно–ужитковим мистецтвом, дати поняття про настінний розпис, познайомити із  етнографічними особливостями декоративного розпису; закріплювати знання про закони композиції; удосконалювати навички i вмiння в оволодiнні роботою фарбами; формувати творче мислення, умiння аналiзувати, застосовувати одержанi знання на практицi; виховувати любов i цiкавiсть до творів укрaїнського декоративно-ужиткового мистецтва.

Урок 23 Дизайн Світильник.

Тема:      Дизайн. Проектування предметів побуту. Створення світильника для казкового героя.
Мета: ознайомлювати з поняттями «дизайн», «художнє конструювання», біодизайн, учити трансформувати та моделювати форми предметів на основі природних форм, використовувати конструктивні зв’язки форми та матеріалів; розвивати навички виявлення функціональних і конструктивних зв’язків, продовжувати формувати творче мислення; виховувати допитливість, спостережливість, прагнення створити новий художній образ.

Урок 24 Дизайн Моделювання одягу.

Тема:      Дизайн. Моделювання одягу для феї квітів.
Мета:   продовжити знайомити дітей з поняттями «дизайн», «художнє конструювання», дати уявлення про професію художника-модельєра; учити застосовувати набуті раніше знання на практиці; розвивати навички виявлення функціональних і конструктивних зв’язків, продовжувати формувати творчі здібності, нестандартне мислення; виховувати допитливість, спостережливість, прагнення створити новий художній образ.


Конспекти уроків 7 клас

Урок 5. Формальна композиція.

Тема:     Формальна композиція. Ритм ліній і плям. Створення абстрактної композиції, що передає ілюзію глибини простору.
Мета:    розкрити загальне значення поняття «формальна композиція», «абстрактна композиція», закони побудови абстрактної композиції, познайомити з історією виникнення абстракціонізму; продовжувати формувати вміння аналізувати твір мистецтва,  розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу. 

Урок 6. Ілюзорно-просторове зображення.

Тема:     Ілюзорно-просторове зображення. Виконання композиції в техніці аплікації.
Мета:     продовжуватити знайомити дітей із сутністю композиції, законами її побудови; продовжувати формувати вміння аналізувати твір мистецтва,  розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу. 

Урок 18 Гармонія природних форм.

Тема:     Гармонія природних форм. Виготовлення витинанки «Танок журавлів».
Мета:     розкрити загальне значення поняття «гармонія» як ознаки прекрасного, виділити основні елементи гармонії, розрізняти особливості передачі гармонії природи в різних видах мистецтва (музиці, образотворчому мистецтві, літературі), вчити спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму,  розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу. 


Конспекти уроків з географії


Урок 52.
Тема: Води суходолу. Підземні води, їх типи. Багаторічна мерзлота.
Мета: формувати в учнів систему знань про води суходолу шляхом вивчення підземних вод; розвивати практичні навички роботи з різноманітними джерелами географічної інформації; формувати розуміння наслідків господарської діяльності людини у зв’язку з використанням ресурсів вод суходолу; виховувати бережливе ставлення до водних багатств планети.


Урок 53.
Тема: Води суходолу. Поверхневі води. Річка та її частини.
Практична робота 10 (продовження). Позначення на контурній карті гідрологічних об’єктів.

Мета: поглибити та систематизувати знання про річки, отримані у початковій школі та на уроках природознавства; формувати первинні практичні навички визначати за картою напрямок течії річки, знаходити частини річки, ліві та праві притоки; розвивати практичні навички роботи з різноманітними джерелами географічної інформації; формувати розуміння наслідків господарської діяльності людини у зв’язку з використанням ресурсів вод суходолу; виховувати бережливе ставлення до води.

Тема: Живлення та режим річок. Робота річок.
Практична робота 12. Визначення за картою географічного положення, напряму течії та найбільших приток однієї з річкових систем світу (за вибором).
Мета: поглибити та систематизувати знання про річки; удосконалювати практичні навички складати характеристику річки за картами атласу; сприяти розумінню взаємозв’язку живлення та режиму річок і клімату території, якою вони протікають; формувати розуміння наслідків господарської діяльності людини у зв’язку з використанням ресурсів вод суходолу; виховувати бережливе ставлення до води.

Урок 55.
Тема: Озера. Штучні водойми.
Практична робота 10 (продовження). Позначення на контурній карті гідрологічних об’єктів.
Мета: формувати уявлення про різноманітність озер за походженням їх улоговин; ознайомити учнів з позитивними та негативними наслідками створення водосховищ, каналів; розвивати логічне мислення; виховувати любов і дбайливе ставлення до природних об'єктів на прикладі озер; підвищувати пізнавальний інтерес до предмета, продовжити роботу з різними джерелами географічної інформації.

Урок 56.
Тема: Болота. Льодовики. Використання вод суходолу людиною.
Практична робота 11. Складання порівняльної характеристики водних об’єктів (за вибором).

Мета: актуалізувати уявлення про закономірності розміщення, особливості походження і значення боліт, льодовиків; вчити розрізняти види боліт, льодовиків; сприяти розумінню процесів утворення боліт і льодовиків, значення льодовиків у формуванні клімату планети; ознайомити учнів з негативними наслідками осушення боліт; продовжити розвивати уміння аналізувати, робити висновки, прогнозувати; удосконалювати навички роботи з картами, підручником, таблицями та іншими джерелами інформації; виховувати любов до природи Землі, дбайливого ставлення до неї. 



Тема: Градусна сітка на глобусі й географічній карті.
Мета: сформувати поняття про градусну сітку, меридіани, паралелі і географічні координати, сприяючи розвитку вміння користуватися градусною сіткою на глобусі і карті, шляхом виховання практичного інтересу до роботи з картами.
Завдання уроку:
-         закріпити знання учнів про полюси й екватор;
-         сформувати поняття про градусну сітку, меридіани, паралелі й географічні координати;
-         приступити до формування вміння визначати географічні координати точок, користуватися градусною сіткою;
-         розвивати спостережливість, логічне мислення, уміння створювати образ території;
-         виховувати практичний інтерес до роботи з картами, поважне ставлення до праці картографів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий